Wordt ook lid van de ZOAB

Wordt ook lid van de ZOAB Rotterdam en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen

LID WORDEN

Voor slechts een klein bedrag wordt je lid van de Vereniging ZOAB Rotterdam. ZOAB staat voor Zeer Opgewekte/Ongeruste Arken Bewoners. Door lid te worden van de belangenvereniging help je mee om de algemene belangen van alle woonboot bewoners te behartigen. Samen staan wij sterk. Stuur een email om liod te worden naar info@zoabrotterdam.nl met je adres gegevens en wij sturen je zo snel mogelijk alles op en verwelkomen je als lid van de vereniging.

Lidmaatschap opzeggen.
Als je verhuisd naar de wal of een andere locatie, dan kan je natuurlijk altijd je lidmaatschap opzeggen. Dit kan heel eenvoudig en laagdrempelig door een email te sturen naar info@zoabrotterdam.nl onder vermelding van opzeggen lidmaatschap. Wij regelen de rest.

Verenigd

Als vereniging sta je samen sterk tegen of voor veranderingen en wijzigingen. Wordt lid van de ZOAB!

Informatie

Er wordt veel gecommuniceerd omtrent waterwonen. De ZOAB houdt alles in de gaten en houdt je op de hoogte.

Elkaar helpen

Leer andere bewoners kennen, en help elkaar waar het kan. Binnen de vereniging is veel kennis aanwezig.

Waarom lid worden van de ZOAB

Informatie

De ZOAB verzameld informatie over waterwonen en houdt leden op de hoogte.

Bestemmingsplannen

Bestemmingsplannen kunnen gewijzigd worden. De ZOAB houdt dit in de gaten.

Kennis

Kleine klusjes en vragen over waterwonen. Binnen de vereniging is veel kennis.

Verenigd

Samen sta je sterk! Een algemeen belang of probleem. De ZOAB pakt het op.

Veilig wonen

Veilig wonen op het water willen wij allemaal. De ZOAB pleit hier voor.

Gewoon gezellig

Een ALV met koffie en thee, bitterballen en bier. De ZOAB is ook gezellig.

Zeer Opgewekte/Ongeruste Arken Bewoners.

Om het unieke karakter van wonen op het water in Rotterdam te behouden
strijdt ZOAB Rotterdam voor de belangen van woonbootbewoners.