INLOGGEN ...

Speciaal voor de leden van de ZOAB hebben we een afgeschermd gedeelte op de website waar u als lid, specifieke informatie kunt vinden. Om in te loggen moet u lid zijn van de ZOAB. Bent u nog niet lid? Dan kunt u zich hier aanmelden.

Ik ben lid maar heb nog geen inlog gegevens
Heeft u als lid van de ZOAB nog geen inloggegevens ontvangen, dan kunt u deze opvragen met onderstaand formulier.
De aanvragen worden niet automatisch gegeneerd, maar door de vereniging ZOAB gecontroleerd. Hierdoor kan het zijn dat u niet direct uw inloggegevens ontvangt. Alle aanvragen worden gecontroleerd.

Login op een
veilige manier.

Praat mee met de leden en bewoners van de Vereniging ZOAB  in het Forum van de ZOAB over van alles met en over en om het wonen op het water.

de ZOAB voor alle vragen.
Bestuur: info@zoabrotterdam.nl