ллл Terug naar ZOAB Home

22-11-2016 Hypotheken voor woonschepen via de LWO

De ZOAB houd de problematiek rond de hypotheken voor woonschepen nauwlettend in de gaten, maar verwijst leden van de ZOAB door naar de LWO voor vraag en antwoord. De LWO is in gesprek met de ING en met Den Haag voor een permanente oplossing.

Een hypotheek was voorheen niet zo moeilijk te verkrijgen bij de ING. Maar nu de ING per 1 oktober 2016 volledig is gestopt met het verstrekken van nieuwe hypotheken is dit een landelijk probleem. Mede daardoor verwijzen wij u graag door naar de website van de LWO voor meer informatie betreffende de laatste stand van zaken over hypotheken voor woonschepen. Op de website van de LWO onder Nieuws, treft u diverse artikelen aan die gaan over de hypotheken. http://www.lwoorg.nl/nieuwspagina/ .

ллл Terug naar ZOAB Home

Praat mee in het Forum van ZOAB
over van alles met en over
en om het wonen op het water.

ZOAB voor alle vragen: info@zoabrotterdam.nl

й 2013 Vereniging ZOAB Rotterdam | lid worden | Opzeggen | Contact | Privacy Beleid |